2007 Comenius 1.3 Projekty na rozvoj školy Projekt: Marketingové princípy v modernom školskom manažmente

Ciele projektu:

  • podporiť spoločnú tvorbu študijných materiálov zameraných na aktuálne potreby riadenia rôznych typov škôl / ako využiť princípy marketingu v riadení školy, ako spracovať strategický plán školy na dlhšie časové obdobie, ako hodnotiť kvalitu školy/
  • zlepšiť úroveň riadenia, plánovania, hodnotenia škôl
  • vytvoriť spoločné vzdelávacie materiály
  • podporiť rovnosť príležitostí pre zapojenie žien a študentiek do spoločnej projektovej práce
  • podporiť európsku dimenziu vzdelávania
  • prehĺbiť znalosti o význame svetového kultúrneho dedičstva
  • podporiť záujem o štúdium cudzích jazykov
  • podporiť záujem o poznanie kultúry, histórie a tradícií, významných osobností partnerských krajín
  • podporiť spoluprácu školy s miestnymi inštitúciami a samosprávou
  • upevniť postavenie a konkurencieschopnosť škôl

Naši partneri:

  • Bornemisza Gergely Szakkozép – Szakiskola és Kollégium, Eger, Maďarsko
  • Institut de la Providence, Brussels, Belgicko
  • Lanition Lyceum A, Limassol, Cyprus
  • Aulum, Byskole, Dánsko
  • Scuola Media Statale C.Casteller, Paese, Treviso, Taliansko
  • 1st Istituto Superiore Archimedes, Rosolini, Syracusa, Taliansko
  • Escola Básica 2/3 e Secundária de Sao Martinho do Porto, Portugalsko
  • Escola Secundária Ibn Mucana, Alcabideche, Cascais, Portugalsko
  • Colegiul National Gheorghe Lazar, Sibiu, Rumunsko

Témy projektu:

  • Kultúrne dedičstvo UNESCO v partnerských krajinách.
  • Významné osobnosti histórie a vedy v partnerských krajinách.

Výsledky:

CD ROM, digitálny fotoalbum, študijné texty, pexeso, skladačky, plagáty, výstavy, spoločné exkurzie

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *